اخبار و رویدادها

نتایج و گزارش مسابقه‌ی جام آرن ۲۰۲۴ – یادبود شهید فیضی

overall t2      overall sport class t2     overall woman t2

🧭این مسابقه از تاریخ ۹ الی۱۳ خرداد در استان مازندران شهرستان گلوگاه با مجموع ۷۲ (۶۴ نفر اقا و ۸ نفر خانم) شرکت کننده برگزار گردید.

🔴 ۹ خرداد روز تمرینی و ثبتنام بوده است که تسکی به طول ۲۴ کیلومتر جهت اشنایی خلبانان با محیط و شرایط سایت برگزار گردید فرایند ثبتنام حضوری از ساعت ۱۴ به وقت محلی آغاز گردید.

🔴 ۱۰ خرداد روز اول مسابقه تسکی به طول ۳۷ کیلومتر تنظیم و نفرات برتر در روز اول به ترتیب محسن منصوری، کاظم قلیپور و مسعود برزی و در بخش بانوان به ترتیب الهام محمدی، فاطمه شریفی و راضیه نیکو و در بخش اسپرت کلاس به ترتیب مهدی کریمی، محمدعلی هنرکار و امین احمد سمالی بودند.

🔴۱۱ خرداد روز دوم مسابقه تسکی به طول ۴۵ کیلومتر تنظیم و در روز دوم به ترتیب محسن منصوری، کاظم قلیپور و علی‌رضوان فیضی، در بخش بانوان به ترتیب الهام محمدی، راضیه نیکو و فاطمه شریفی ، در بخش اسپرت کلاس محمدعلی هنرکار، امین احمد سمالی و مهدی کریمی به ترتیب رتبه های برتر را به خود اختصاص دادند.

🔴۱۲ خرداد تسک ۳۵ کیلومتری تنظیم اما به دلیل نامساعد بودن هوا تسک کنسل اعلام شد و همینطور ۱۳ خرداد به دلیل شرایط طوفانی با اعلام جمعی خلبانان کنسل اعلام شد

🟢در نهایت نفرات برتر در بخشهای اورال ، اسپرت کلاس و بانوان به شرح زیر اعلام و مراسم اختتامیه و معرفی اهدا جوایز نفرات برتر در ساعت ۱۷ روز ۱۲ خرداد در سالن امفی تئاتر اداره ارشاد شهرستان گلوگاه اجرا شد.

🏆نتایج نهایی:

اورال:
۱-محسن منصوری
۲-محمدکاظم قلیپور
۳-علی‌رضوان فیضی

اسپرت کلاس:
۱-محمدعلی هنرکار
۲-امین احمدسمالی
۳-مهدی کریمی

بانوان:
۱-الهام محمدی
۲-فاطمه شریفی
۳-راضیه نیکو

🔹انجمن ورزش هـای هوایــی کشـور
مرکز روابط عمومـی و امور بین الملل

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا