اخبار و رویدادها

پایان سومین مرحله از دوره هفتم مربیگری پاراگلایدینگ

انجمن ورزشهای هوایی در آخرین روز برگزاری جلسات آموزش های تئوری برای مربیان پاراگلایدینگ نهادهای نظامی، میزبان مسئولین ورزش های هوایی نیروهای مسلح بود.

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزشهای هوایی، سردار علیپور مسئول ورزش های هوایی سپاه پاسداران و سرهنگ حبابی از ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در جمع شرکت کنندگان دوره هفتم مربیگری از تلاش‌های انجمن ورزشهای هوایی برای ارتقای کیفی و یکسان سازی آموزش های خلبانان پاراگلایدر تقدیر و تشکر کردند.

ابراهیم کریمی نایب رئیس انجمن ورزشهای هوایی نیز با اشاره به برگزاری دوره هفتم مربیگری پاراگلایدینگ گفت: برپایی دوره با حضور طیف وسیعی از اعضای جامعه پروازی کشور گام مهمی در یکسان سازی سطوح آموزشی خلبانان پاراگلایدر بود که تعمیق بیشتر فعالیت های انجمن و رشد و توسعه ورزش هوایی را درپی دارد.

بر اساس این گزارش با اتمام جلسات تئوری دوره کوتاه مدت برای مربیان نیروهای مسلح که پس از آموزشهای بانوان خلبان و مربیان دارای گواهینامه هواپیمایی کشوری برگزار شد، نوبت به خلبانان دارنده گواهینامه پیشرفته از انجمن ورزشهای هوایی است که دوره های نظری مربیگری را بگذرانند.

بنابر برنامه‌ریزی انجام شده توسط کمیته آموزش انجمن کلیه شرکت کنندگان در دوره هفتم مربیگری پس از پایان نشست های بازآموزی در امتحانات تئوری شرکت و تنها در صورت قبولی در امتحانات وارد دوره کارآموزی عملی خواهند شد.

بدین ترتیب تنها شرکت کنندگانی که موفق به گذشتن از سد آزمونهای تئوری و عملی بشوند واجد شرایط دریافت گواهینامه نامه درجه ۳ مربیگری پاراگلایدینگ شناخته خواهند شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا