اخبار و رویدادها

کلیپ – اولین دوره مسابقه تمرینی Hike &Fly به میزبانی دهلران

اولین دوره مسابقات تمرینی کوهنوردی و پرواز با حمایت انجمن ورزش های هوایی کشور و کمیته ورزش های استان ایلام توسط اعضای کارگروه کوهنوردی و پرواز آقایان داود بیات _ اسد سهرابی و محمد سمنانی در شهر دهلران و سایت های پاراگلایدر تاپو و تینو در تاریخ ۸ تا ۱۰ آذر ماه طی ۳ روز متوالی برگزار گردید.
در روز نخست ۱۱ نفر شرکت کننده از استان های مختلف در بخش کوهنوردی و پرواز سرعتی ( Fast hike & fly ) با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت آقایان غلام رضا بیات _ امیرحسین شهرابی و مهدی مصلحی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند . در این بخش خانم ندا توتونچی تنها بانوی شرکت کننده بود و به عنوان پدیده این بخش از مسابقات انتخاب گردید.
در روز های دوم و سوم مسابقات در بخش ( XC Hike & fly ) ۴۰ نفر شرکت کننده از استان های مختلف حضور داشتند که پس از دو روز رقابت جانانه در نهایت آقایان امیر حسین شهرابی _ داود بیات و محمد سمنانی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را کسب نمودند . در این مسابقات تنها داود بیات موفق به کسب جایگاه فینیشری در هر سه روز مسابقه شد .در این مسابقات ملاک امتیاز دهی زمان به اتمام رساندن تسک مسابقه بود که باتوجه به امتیاز بیشتر امیر حسین شهرابی در روز دوم در نهایت کمیته فنی رای به انتخاب ایشان به عنوان نفر اول مسابقات را صادر نمود . نکته قابل توجه استقبال بی نظیر بانوان با توجه به چالش های زیاد این سبک از مسابقات بود و توانستند عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارند .
مراسم اختتامیه نیز با حضور فرماندار و مسئولین محترم استان ایلام برگزار گردید.

این مسابقه نیز به همت انجمن ورزش های هوایی ایران به عنوان ( متولی و ناظر مسابقه ) و موسسه ورزشی فونیکس و باشگاه ابرهای زاگرس ( برگزار کننده و اسپانسر ) برگزار گردید .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا