اخبار و رویدادها

برگزاری مسابقات فرود دقت در دستورکارکمیته چتربازی

مسئول کمیته چتربازی انجمن ورزش های هوایی از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات فرود دقت خبر داد.

به گزارش  روابط عمومی  انجمن ورزش های هوایی خشایار تشکری  مسئول کمیته چتربازی انجمن با اشاره به اعلامیه برگزاری مسابقات چتر بازی اعلامیه مسابقات۲۰۲۲کنفدراسیون آسیا که در رشته های فرود دقتAL،همگیری ۴ و ۸ نفرهFS و   کانوپی فرمیشن ۲ و ۴ نفرهCF که از ۲۲اکتبر تا ۳ نوامبر سال جاری در کشور مالزی برگزار میشود گفت: با توجه به شرایط موجود ایران امکان شرکت در رشته فرود دقت را دارد که باید ضمن برنامه ریزی و برگزاری مسابقه داخلی، نفرات اصلی را معین و در فاصله کوتاه زمانی موجود با دعوت از مربی خارجی اقدام به تمرینات اصلی کنیم.

به گفته تشکری فرودگاه های  سپهر تهران  یا  و زمین پرش مردآباد  در استان مکان‌های مناسبی برگزاری مسابقات چتربازی هستند که می تواند برای برگزاری مسابقات انتخابی مورد استفاده قرار گیرد .

وی همچنین با اشاره به همزمانی برگزاری مسابقات چتربازی  کنفدراسیون آسیا و  اولین دوره  رقابتهای  چتربازی پلیس های جهان که به میزبانی مالزی برگزار می شود  ابراز امیدواری کرد: با توجه به شرایط موجود و همزمانی دو رویداد بین المللی  می توان از ظرفیت مشترک نیروی انتظامی و انجمن برای برگزاری  مسابقات انتخابی فرود دقت کشور استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به ارتفاع کم مورد نیاز برای پرش دقت، امکان برگزاری مسابقه در تهران با بالگردهای نیروی انتظامی نیز میسر است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا