اخبار بانوان

تدوین آیین نامه فعالیت سایت هاو کمیته های استانی

در نشست مشترک روسای کمیته های استانی و کمیته های تخصصی انجمن ورزش های هوایی بر ساماندهی و ثبت رسمی سایتهای پروازی استانها تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزشهای هوایی ، نشست مشترک روسای کمیته های استانی انجمن و مسولین کمیته های تخصصی انجمن  ورزشهای هوایی به صورت وبیناری و به ریاست ابراهیم کریمی نایب رییس انجمن بر گزارشد.

در این نشست که با توجه به شرایط کرونایی کشور در بستر  فضای مجازی و به همت کمیته امور استانها  طراحی و اجرا شد مشئولین کیمته های استانی ضمن بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مسائل جاری ورزش های هوایی کشور به گفتگو پرداختند.

ابراهیم کریمی نایب رییس انجمن در این نشست با اشاره به اقداماتی که در سال جاری در حوزه استانها انجام شده از فعالیت های کمیته های استانی تشکر کرد.

کریمی با اشاره به اقدمات انجام شده در حوزه انسجام بخشی مرییان در سطح کشور و اقدامی که  در سال ۱۴۰۰ برای همسان سازی آموزش مربیان  پاراگلایدر و سقوط آزاد در انجمن انجام شد از برنامه ریزی برای تسری این موضوع در دیگر زیر رشته های ورزش های هوایی خبرداد.

به گفته کریمی در سال ۱۴۰۱ با راه اندازی سامانه اتوماسیون مشترک میان کمیته های استانی و انجمن کیفیت وسرعت فعالیت ها به شرایط مطلوب تری خواهد رسید.

همچنین در بخش دیگری از این نشست محسن موسس مسئول کمیته امور استانها که برگزاری این نشست را برعهده داشت با اشاره به تدوین آیین نامه شرح وظایف و حوزه  فعالیت کمیته های استانی و دستور العمل های مربوط به ثبت و شیوه نامه فعالیت سایت های پروازی در سراسر کشور گفت:  متاسفانه اغلب سایتهای فعال در سراسر کشور  به صورت رسمی به ثبت نرسیده و امیدواریم با ابلاغ استانداردهای تدوین شده در خصوص سایتها و شیوه نامه فعالیت کمیته های استانی فرایند تثبیت سایت های پروازی تسریع شود و دیگر شاهد مشکلاتی همچون خلاء تعهدات بیمه ای درزمان بروز سوانح و یا ناهماهنگی با دستگاههای اجرایی و حاکمیتی در حوزه فعالیت خلبانان در سراسر کشور نباشیم.

همچنین موضوعات مربوط به حوزه فعالیت مربیان و مباحث مرتبط با کمیته آموزش وایمنی  و مسابقات در استانها از دیگر محور های این نشست بود که از سوی  مسئولان کمیته های تخصصی  انجمن مطرح شد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا