اخبار و رویدادهادسته‌بندی نشده

پرواز در دوسایت رسمی تهران تثبیت می شود

کمیته ورزش های هوایی استان تهران از تایید مجوزهای دوسایت شهران و گلدره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزشهای هوایی ،پس از مدتها کش و قوس و پیگیری و جلسات متعدد، کمیته ورزش های هوایی استان تهران  موفق به کسب مجوز پرواز مجدد  و بازگشایی سایت  پروازی شهید ناظری تهران (شهران) شد.

بنابر اعلام مرتضی قربانی مسئول کمیته ورزش های هوایی استان تهران از ابتدای امسال در طی سلسله اقداماتی  مذاکرات با دستگاههای متولی فضای استان های تهران والبرز وقرارگاه ثارالله  برای تعیین تکلیف سایتهای تهران  و رسمیت دان به فعالیت خلبانان در چارچوب های موجود  در دستور کار قرار گرفت .

به گفته وی بر این اساس  پیشنهاد شد سایتهای پروازی روستای چنار شرق شهرستان دماوند و روستای گلدره شهرستان پردیس و شهران به عنوان سایت های رسمی تحت پوشش انجمن ورزشهای هوایی تعریف و پس از حل مسائل و مشکلات محلی هرکدام از این سایتها امریه پروازی برای فعالیت رسمی  اخذ شود.

در راستای توافقات صورت گرفته  در فاز اول  سایت گلدره در شهرستان پردیس و در فاز دوم  سایت شهید ناظری شهران  به عنوان سایتهای تحت پوشش کمیته استان تهران فعالیت میکنند.

براساس این گزارش بازگشایی سایت شهیدناظری پس ازهفت سال موجی از خوشحالی و شادمانی را در میان جامعه خلبانان استان تهران به همراه داشته است .

همچنین مسئول کمیته استان تهران ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی تک تک اعضای جامعه پروازی  و رعایت پروتکل های  تعریف شده شاهد تثبیت  و گسترش زمین بازی  پرندگان تهرانی باشیم .

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا