اخبار و رویدادها

ضوابط جدید برگزاری دوره امنیت پرواز تدوین شد

کمیته آموزش انجمن از تدوین و اجرای ضوابط جدید برگزاری دوره های امنیت پرواز پاراگلایدردر سال جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ورزش های هوایی ، محمد رازقی  مسئول کمیته آموزش انجمن از تدوین و اجرای ضوابط جدید برای برگزاری دوره های امنیت پرواز پاراگلایدر خبرداد و گفت:با توجه به تجربیات سالهای گذشته و عدم وجود وحدت رویه در نحوه برگزاری و نبود سیستم یکسان آموزش دوره های امنیت پرواز، کمیته آموزش انجمن در نظر دارد کارگاه یکسان سازی دوره های امنیت پرواز را در مرحله اول برای مربیان دارای سابقه برگزاری دوره امنیت پرواز در خرداد ماه امسال برگزار نماید.

بر این اساس  زین پس تنها مربیانی اجازه برگزاری دوره های امنیت پرواز پاراگلایدر  را دارند که ضمن برخورداری از شرایط اولیه در این دوره آموزشی شرکت کرده باشند.

به گفته رازقی مربیان واجد شرایط  می توانند با تکمیل فرم ثبت نام و ارسال مدارک به واحد اداری انجمن  تا پایان وقت اداری روز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱  نسبت به اعلام حضور خود در این دوره اقدام نمایند.

براساس ضوابط جدید، داشتن گواهینامه معتبر و سابقه مربیگری فعال و مستمر طی ۵ سال گذشته و سابقه برگزاری حداقل ۳ دوره مستقل امنیت پروازبا مجوز انجمن طی ۳ سال گذشته و  آموزش حداقل۵۰ هنرجو از شرایط اولیه حضور در این دوره می باشد.

آنطور که کمیته آموزش انجمن اعلام نموده،داشتن گواهی شرکت در کارگاههای آموزشی انجمن و کسب امتیاز تمدید گواهینامه مربیگری در دو دوره برگزارشده در سال ۱۴۰۰ و نیز عدم وجود گزارش تخلف و سانحه منجر به جرح و فوت در دوره های امنیت پرواز برگزارشده از دیگر شرایط شرکت مربیان متقاضی در این دوره یکسان سازی آموزش است.

همچنین مربیان پاراگلایدر متقاضی برگزاری دوره های امنیت پرواز علاوه برداشتن بیمه نامه معتبر مسئولیت مدنی  همراه با پوشش دوره های امنیت پرواز  ملزم به داشتن قرارداد با باشگاه ورزشهای هوایی مجاز دارای پروانه فعالیت از وزارت ورزش و جوانان خواهند بود.

رازقی در پایان خاطر نشان کرد؛ پس از برگزاری کارگاه مذکور، متقاضیانی که در کارگاه یکسان سازی شرکت ننموده اند مجاز به برگزاری دوره امنیت پرواز پاراگلایدر نخواهند بود و با متخلفان برخورد مقتضی خواهد شد.

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا